Glömde bort er ett tag

Orkade inte blogga. Har inte haft tid heller så det fick vänta.
Idag då, snackade om läxan vi gjort. Sen målade vi klart på Norrbotten bilden åså redovisade vi den. Våran grupp hade då roligare än alla som är superseriösa fast den vart inte lika noggrann kanske ^^
Så käkade vi lunch. På rasten spelade vi spel sen kort, samma gamla pojkar och flickor plus Filip.b och Måns.
Så skulle vi se "Elina som om jag inte fanns" men det funkade inte så vi så någon annan. Den var... Speciell, nejmen hemskt att det är så.
Så slutade vi kvart i tre eller nå sånt. Så gick jag och Ewa mot handlarn och ångrar oss och börjar gå mot kvantum. Köpte godis och en dricka och massa bussbiljetter till Ewa. Så skulle vi ta bussen in till stan. Men självklart står vi på fel sida av vägen och missar busshelvetet. Så vi satt kvar där och väntade på nästa buss. Ja nice.
Kom dit, gick till nå ställe och kollade allt möjligt så köpte vi lås till skåpet för annars får vi inte våra ipads.
Sen kollade vi Massa kläder åså köpte jag dom här svarta jeanses med dragkjedjor som alla har :P tack mamma och pappa <333333
Ja men jag och Ewa for hem och såg på lorax, för jävla söt film. Sen har jag snackat med mamma och Ida, fick något utbrott eller va man nu ska kalla det, får panik av det här med hästarna. Jaja ska käka frukt hejdå!
Haha Markus är ju för söt <3


Kommentarer
emmmah säger:

tror du glömt byxorna hemma...det är ju vinter snart..och vart tusan är långkalsongerna och vantarna och mössan, man kan ju bli sjuk om man är för lite klädd.....
=) =) =) =) =) =) =)

2012-08-23 | 23:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback