Förlåt

Hejsan!
Förlåt för typ inga inlägg dom senaste dagarna. Men det är som jävligt mycket som ska hinnas med och när jag ska lägga mig och blogga somnar jag typ direkt. Vadå trött, burkar ta ungefär 1 timme annars :P Men det är ju ganska skönt att det inte ska ta en evighet tills man somnar.
Idag då, vakande vid tio, eller mamma väckte mig. Ringde och väckte Markus snackade med han ett tag, halvsov så kommer knappt ihåg vad jag sa eller vad han sa.. haha. 
Gjorde mig klar och Emmah kom vid tolv. For nästan direkt till stallet. Hade Yoshi, red ju för Emmah då. Gick faktiskt rätt bra, dock inte någon fin form, typ ingen form alls, men vi tränade på annat och drömmer om ponnyn ;) Den som väntar på något gått väntar aldrig för länge var det väl ;) 
Är verkligen glad att Emmah hjälper oss, det är vääääldigt nice :D Så efter vi ridit fixade vi sen for vi med dom till hagen och sen skulle vi se amskeradhoppning men det var tydligen ingenitng. Några i stallet sa det men dom kanske kom ihåg fel tid eller nå haha. 
Så vi for och lämnade Emmah sen hem. Eller vid gäddviksbron så började bilen koka och vi fick vänta där på att pappa skulle komma och fixa, hähä. 
VI tog hans bil och for hem, fixade inför kalaset. Så just nu är det massa folk i köket medans jag sitter inne på mitt rum med musiken, haha hatar när det är fullt med folk och alla snackar samtidigt och man får ju typ panik. 
Ah men jag drar till Markus på ett tag, ska se ifall någon som ska hem härifrån ka nskjutsa mig. 
Hejdå!
Juste, jag färgade u håret, färgen är då röd och vart inte så jättestor skillnad. Ska därför köpa en till och se ifall det hjälper. 
Men hejdå för andra gången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback