Rodneeeeeeey

Hejhej!
Efter skolan gick jag till kvantum med Stubbis. Träffade Markus, så är jag så snäll så köpte godis åt Stubbis.
For hem och böt om, åt och gick på toa på 4 minuter, något grym! För bussen gick och den fuckade ju sönder. Bara fel med bussen, gick inte att stanna, inte öppna dörrarna osv :P
Träffade Vickan och vi gick till Markus. Där var Mackis, John och Jonte ;) såg på jackass och sen for Jonte hem. Så
Följde jag och vickan på deras träning. Träffade Stubbis där också :P
Vi hade fest i deras omklädningsrum med musik.
Sen följde jag med Markus hem, vi snackade bara och myste. Sen häntade mamma mig.
Skulle smsa markus och missade munnen och tröck in hamburgaren i kinden, sött.
Jaja ska se bb nu hejdååå!
Bilden på mig och markus, han böjde fan på sig, men han hade skridkor så det är egentligen inte så illa :3 jättecharmig var jag också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback