Med ett leende på läpparna somnar jag med musiken i öronen

Hej!!
Tennisen gick förvånansvärt riktigt bra. Eller för att vara vi :P vet inte vad jag gjort med min nacke/axlar, när jag skrattar slutar det typ med att jag gråter.
Jag har varit duktig och pluggat, bara för att Markus lovade en sak ;) nej men det var typ världens fittigaste läxa, sån där läxa som tar en timme att göra typ.
Har även sett bb, nu är det inga många kvar ju.
-
Köpte ett linne på stan, jc halva reapriset 37 kronor. Skor från stadium för 199, ska be pappa byta dom eller nå för det är massa vit färg på dom eller nå :P lägger ut bild på skorna någon dag.
Sen när jag kom hem hade min klänning kommit. Den passade iaf, men men men, den ser inte ut sen en skolavslutningsklänning... Men har en vit i garderoben som jag hittade så ska sy upp den och se om den funkar. Ska först fråga syslöjdsläraren om hon han göra det för då blir det mycke finare ^^
Nu ska jag snabbt träna lår/rumpa sen sova och vakna med ett leende på läpparna imorgon!
Jag och Ewa körde även någon slags kort fys efter tennisen, haha så fula. Drömkroppen nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback