Kan gå från jävligt glad till att jag bara vill försvinna på en sekund

Och just nu vill jag bara försvinna och komma tillbaka när det är sommarlov och bara ta det lugnt och sova åh ha det så jävla bra.
Mår skit, börjar lipa helt utan anledning, dock finns det många men som jag inte ens tänker på osv, får utbrott på min familj för saker dom inte ens vet om.
Min klass är världens dåligaste klass, vill helst byta skola helt men vill inte lämna ewa åhdom. Jag och Brianna ska iaf byta till andra klassen, så får väl stå ut tills sommaren.
Lovar att jag sjunkigt i nästan alla ämnen, pga idioter i min klass. Skulle helst vela kasta en fucking stol i ansiktet på dom, men lärarna och rektorn kommer ju fucka ur. laosgslqnqåsåjss säger då bara att snart blir det fan för mycket och då vet jag fan inte vad jag gör.
Lovar flera tycker att jag överdriver men gör fan inte det för ni vet inte vad som hänt åh massa skit. Helvete, vill inte nåmer seriöst, jag pallar inte.
Ja sen kan jag ju bara varna er om att börja på min fucking skola. Dom som sitter tyst och vågar inte säga nå blir nertryckta till botten. Dom som vågar säga ifrån får tillbringa halva skolåret hos rektorn eller inne på lärarnas kontor för att man varit "bitchig, kaxig" osv, vafan bara för att vi har stake och vågar göra någonting får vi skit, åt helvete. Jag låter fan inte alla trycka ner mig, för om det plus att ni har massa haters i klassen utan anledning så får ni ett helvete för lärarana är fuckade (dom flesta) rektorn är jag ganska trött på att höra "vi fixar det här jennie" "det kommer ordna sig, jag lovar" fuck it! Dom jävla orden betyder lika mycket som ett förlåt från idioterna i klassen, förlåt men jag bryr mig inte, dom får bli hur sur som helst för att jag säger dethär om deras "perfekta" skola med likabehandlingsplan och alla mår så jävla bra, guess what? Det går inte en dag utan att jag mår dåligt redan innan jag ska till skolan eller att jag drar hem eller mår så jävla dåligt. Ord från mitt hjärta och enligt mig är Nlv såhär dåligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback