Jag vill göra nå.... somrigt

Det är ljust ute och ändå inte jättekallt, summer feelings!
Jag, Ida och Bamse kom nyss hem från en promenad ut i skogen, jag har fått börja gå åsånt nu. Förut fick jag ju inte gå längre än en väldigt kort sträcka, höll det dock inte så bra. Men nu när jag gått "långt" så har jag så inihelvetes ont i benen. Mer än en månad har jag bara suttit still nästan, inte bra när man ska träna och bli biff :P
Ni får lite sommar bilder medans jag sitter och längtar till sommaren kommer ^^
TumblrDreams and happy things to doBefore I die I want to,Baby, you light up my world like nobody else☆Before I DieBucket Listmarlintt. -Dreams and happy things to doBefore I die...iheartit -TumblrBEFORE I DIE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback