Hjälmsvar :P

Yes det vet jag, just därför pappa köpt en ny hjälm åt mig dagen efter. Men vi kollade verkligen så att det inte var nå sprickor osv, då hade jag inte haft den på hoppträningen. Sen är det här första gången jag ramlar och slår i huvudet sådär hårt, tror aldrig att jag ramlar direkt på huvudet förutom då. Så jag skulle ju ha jävligt otur om jag flög av och hamnde på huvudet igen.
Mina föräldrar tyckte dock inte att jag skulle rida, men jag ville och tog den risken att jag kunde ramla av igen. Men nu har jag en ny hjälm och kommer inte använda den jag ramlade av med något mer!
Skriv namn!!
-
Oj, det vart ett långt svar. Jaja, är på bussen påväg till skolan. Skulle åka med pappa och gå på a&s klubb men jag vaknade inte. Eller vaknade och sa att jag skulle gå upp sen somnade jag samma sekund typ.
Sen ska jag kanske och fixa en sak, sen
Hem och se ett bb avsnitt och äta så ska jag sova. Orkar inte vara så jävla trött :P
Vi har hk idag också, jag och filip.b ska göra någon vegetarisk sak, nice.


Kommentarer
jennie vet vem :P säger:

tror ingen bryr sig om vad du hade för hjälm..



2012-04-19 | 16:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback