to late to apologize

Hejhej alla fina !
Har inte orkat blogga, men jaja. Ska bli bättre, lovar ! Men Iaf så hade vi skola maten smaka bara salt åh äcklen fyfan säger jag bara. Sen var det brandlarm också och brandgubbsaken for in i taket med saken då men ska hämta människor osm är inne så det gick typ sönder. Så hade jag inga skor och vi hade "samlingsplats" i gräst, inte okej. När vi slutat ringde jag Markus och vi träffades utanför skolan sen gick vi till tuna, fett duktiga! Det var inte ens jobbigt. Sen mötte vi massa folk sen for vi hem till Markus för Jonte och John skulle tvätta bort sitt smink, haha.. Sen vid fem hämta pappa mig för han sluta då och pallade inte att åka buss, så drygt. Mår illa varje gång på rikt.
Ska fixa lite med skolan och läxor osv. Ska jobba om tropiska stormar i a&s, det är typ klimat och väder eller nå såntdär tråkigt.
Ska dunka lite musik sen äta så pusspåeralla !

Det har varit ganska måånga som frågat på fb och en på bloggsvar om jag är tsm med någon och vem, så kan säga att jag är tillsammans med Stralle , saknar han som fan också.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback