Svar till DavvePavve: hihi vet :D <3

Hejhej.
Igår åkte jag till stan med bussen och Markus skulle också åka med den. Så tog han fel buss och sen märkte han det så han gick av och väntade på att sexan skulle komma men den hade redan åkt förbi så han gick in till stan men träffade inte mig så han gick hem igen.. Så laddade han mobilen för den var död, så jag kundei nte ringa. Så pratar jag med honom och han skulle ta nästa buss. hähä. Men ringde Ewa så hon kom och var med mig ett tag :D
Sen efter ett tag kom Stralle och Isse, eller jag ringde dom och dom sa att dom hade missat bussen och jag är ju så jävla duktig så jag går på det. Sen smsar Isse att dom skoja, fan va sur jag blev. Men sen kom dom och skyndade oss till shoppings busshållsplats men vi missade den, hähä. Så fick vi vänta en halvtimme sen for vi till Arcus och träffade VickanPickan. Så var vi där inne ett tag sen for vi hem till mig, laddade ner filmer, åt och pratade osv. Sen klockan 8 hade VickanPickan match i arcus så vi följde med henne, dom vann typ 20-22 eller nå sånt. Men så for vi hem till mig igen dom skrämde mig hela vägen hem, så gömde sig IssePisse i skogen så hoppa han frma ba ihfoasihf..
Efter ett tag så kom dom och hämtade MackanPackan. Så såg jag IssePisse och StralleBalle på film. Sen ringde jag VickanPickan och frågade om hon också skulle sova hos mig, så fick hon gå hem till mig själv när det var as mörkt, hihi.
Så satt vi med datorn och kollade på film åde. Så vid två gick vi och la oss. VickanPickan skulle upp sju nästa morgon ;)
jaja nu ska vi dra till stallet efter jag ätit och bytt om.
bilder kommer seeeeeen

Kommentarer
Stralleeee säger:

Det måste göras om :D<3333

2011-09-25 | 23:15:28
ViktoriaLopez säger:

hahah, isse sa att ja hade 3 ögon .. <3

2011-09-26 | 20:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback