svar till andrea: hihi (a) <3

Hejhej.
Hann inte blogga igår eller orkade inte. Men jag var med Viktoria Markus och David, jag åh Viktoria träffa Markus på konsum sen drog vi till tunavallen och träffade David :) Sen spela dom fotboll ett tag se börja jag och Viktoria frysa så vi drog hem till Markus, så såg vi på Saw, äcklig som fan, men sen skulle jag och viktoria cykla till viktoria och david hem till sig och Markus till konsum för att hämta sin cykel, tycker synd om Markus.. Ja men jag och viktoria skrek hela vägen hem för Markus skrämde oss och jag pratade med Stralle och han skrämde mig också.. Men jaa jag kunde inte prata i bilen påväg hem hade igen röst.
Men idag fyllde pappa år, grattis världens bästa pappa ♥
men nu ska jah chatta med sötstralle sen sov är så jävla trött.

Palla va fin..
har fixat mina naglar ni får bild någon dag

Kommentarer
Sssstralle , vem annars? ;) säger:

Hahah sötstralle? skulle inte tro det sötis ;* du är ju fin hursomhelst? ;)<333

2011-09-04 | 22:28:34
Anonym säger:

palla pusha brösen?

2011-09-07 | 18:55:12
Bloggadress: http://celinalarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback