Sju sorger och åtta bedrövelser

Tjaaaa alla..
Jag och viktroia kom hem typ kvart i tolv från råne sen har vi bara ätit och suttit vid datorn, vi ska sova snart.
Men jag och vickanpickan åkte buss till Råne och träffa Stralle, eller han och två till sprang iväg åh massa åh viktoria höll på att kissa på sig, haha..
Vi for till nå ställe, sen for vi hem till Stralle, såg på film åde. Sen efter ett tag kom det nå killar som sa att vi skulle gå te ip så vi gick dit och det var as jävla kallt men ja kommer inte skriva nå om det.
Sen for vi hem till Stralle igen och såg på film och pratade osv. men håller på att somna så ska sluta blogga nu, annars blir det som igår, så låg jag i sängen åh chatta med Stralle på mobilen så somna jag hela tiden men vaknar dirr, sen när jag vänta på att han skulle svara så somnar jag med mobilen i anskitet och när jag vaknar på morgonen så har han skrivit "fan nu somna du igen.." Sen ba " vakna !" hahah sär duär .. <3
Men aja hejdå alla,

viktoria tog massa kort men har dom på henens mobil och alla är inte så fina

Kommentarer
VickanPickannnn säger:

bilderna vart ju fina :(

2011-09-18 | 12:07:08
Stralle , vem annars?;) säger:

HAHAHAHHA! Visst viktoria , väldigt fina ...

2011-09-18 | 16:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback