pallar inte det här..

allt är så jävla sjukt just nu, tårarna slutar inte rinna. Kommer mer och mer anledningar hela fucking tiden..
vill bara bort härifrån, somna in tills allt blir bra igen.
Trodde allt hade vänt och blivit bra igen men fuck heller.. hur ska man veta vilka som är äkta vänner ? hur ska man få alla att må bra, det är fan inte lätt.. vad är fan är det här för skit..?
finns ingenting att längta till, det händer bara mer och mer saker som gör att jag bara vill bort, bort från allt. Ingen borde få behöva gå igenom nå sånt här.
Fast jag går omkring och ler så äter allt dethär upp mig inifrån, inte fan kan man få nå självförförstroende alls heller, det ska alltid vara någon ska säga något så man sjunker till botten.
Jag försökte vara stark men det går fan inge mer, pallar fan inte resa mig upp igen. Har försökt så jävla många gånger men bara ramlat ner igen

Och hur fan hände allt det här, allt händer fan på samma gång.. Jag saknar dej redan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback