jag klev upp igen efter att du fick mig att falla

hejhej !
Direkt efter skolan for jag och Ewa hem till mig eller eftre 45 minuter så for vi till Kvantum för att köpa godis men vi skulle vänta på Måns på skolan emn efter ett tag gick vi, så vi hann inte köpa godis så vi fick lämna det vid kassan och springa till bussen, hihi. Aja, vi hann iaf.
Sen har vi ätit, bakat till klassens halvtimme åhherregud tycker synd om dom i min klass hahah omg.. jaja jag ska då inte äta någon ;) Sen kom Ingela och Lovina , jag Ewa och Lovina gick ut en stund och tog kort. Jag och Ida har fått låna våran kusins systemkamera och om vi vill ha den och den funkar osv så ska vi köpa den !
Nu ska jag se på Idol och äte gooodis. Så har jag matteläxa jag måste fixa.. Men jag ska sattsa på skolan iår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback