Dom gånger jag ljugit och sårat dej

Hejhej,
Tycker jag bloggar och lite att göra så gör lite tidsinställda inlägg nu ! Just nu är jag i stallet men Ida och Andrea, sen massa mer men aja. Fan alla minnen från alla ridläger med er, fyfan finns typ inge bättre på rikt ! Saknar som fan, ett halv år kvar, men det är värt att vänta på !
Alla ridläger kvällar då Andrea ska på toa åså äre as mörkt i stallet och vi får panik och jag ringer Stralle och Isse haha..
Sen när Tess, Ida åhodm skrämde oss på natten typ, åhherregud vad rädda vi var , haha..
Aja hejdå !

Ni behöver inte se vad det står, pallar inte göra den större.

Kommentarer
Anonym säger:

HAHA Ja fan va jag saknar allt :')<3

2011-09-19 | 21:27:19
Julia säger:

I vilket program gör du dina headers? :)



Svara gärna i ett inlägg!<3

2011-09-20 | 13:38:48
Bloggadress: http://floows.blogg.se/
M I C K I I E H säger:

Vad kul att du är med och tävlar, Lycka till :D

2011-09-20 | 15:56:43
Bloggadress: http://longandblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback