Begravning=vattenfast mascara

Hej, snart far vi till gstad för begravning.. vattenfast mascara på, hähä herregud hur jag kommer se ut sen på middagen.
Aja, fan va sjukt det här känns vill typ inte men ändå så vill jag. Sen hade jag jävligt svårt att hitta nå kläder och är fortfarande inte nöjd men vi ska fara på fem minuter så det får bli det här. Har inte nå "begravnings kläder"
Men det kommer säkert bli jättefint åså. Men nu ska vi fara så bloggar sen hejdå.
Skjorta: Gina
Jeans: JC
Linne: JC

Kommentarer
M I C K I I E H säger:

Nu har jag utsett 2 vinnare i veckans blogg, gå in och kolla om du blev en utav dom :)

2011-09-23 | 16:25:11
Bloggadress: http://longandblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback