- ja, asså hon måste ha nån sån där sjukdom, hon är ju as smal. vänta vad heter det nu? JUSTE klamydia hahhah fan va sär..

Hejhej,
Skolan har varit chill för att vara måndag, vi har inte gjort så mycket eller jo men inte så mycket jobbigt. Är less för mitt typ till min tröja tar typ as länge tills det kommer så håller på att sticka klart vantarna jag började på i 2an hähä, är fan grym :D
Men aja ska kanske fixa mina nagar, vi får se det är ridning senare ikväll så ska se om jag pallar.
Lite bilder ni kan kolla på som jag och vickanpickan tagit.

fixade mammas naglar, as dålig bild menmen,

Andra handennnnn

Jag och vickanpickan har panerat allt på bussen till råne !

bra att det ser ut som att min kind är helt iahfia när jag har täcket as högt upp..

världens bästa, ni betyder sjukt mycket, <3

briannas panikatack när en bil kommer..

vickanpickan

Vickanpickan åh ja trodde det var mörkt ute så vi hade på oss reflexväst..

julias naglar



Jag älskar dej Brianna, du har fått mig glad när livet varit som värst, jag litar på dej till tusen, ♥




Kommentarer
VickanPickannnn säger:

dglkdb såg typ lite särig ut på bilden ;s

2011-09-19 | 20:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback