Tjolahopp tjolahej jag hatar mina knän.

Hej jag hatar mina ben, jag har ont i knäna, fotknölarna, smalbenen och vristen, åså röven super bra!
Jaja, gick super bra på träningen! Duktig liten poniii! Imorn blir det upp före fan asså, ska vara i stallet halv nio eller nå sånt. Så det blir att sova snart för mig.
Vi var ute och åt, gottgott. Sen gick vi och hyrde film, mamma gick sist av alla åså gick jag förbi nå tjejer som stirra som fan på mig. Så när dom går förbi mamma så säger dom "har hon inga föräldrar eller?" antar det var för att jag hade kort tubkjol och 12cm klackar för dom stirra på mina ben och fötter, haha asså ja.
Jaja ska chatta med Stralle om han är inne hejdå !


Kommentarer
vickannnnnnnn säger:

HAHA , så sjukt töntigt att säga så ;)<3

2011-10-16 | 18:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback