Svar till stralle: Gå och dö. hihi det är en låt :D <3

Hejhej.
Vet inte om jag är fett less eller fett glad.. Fan va jobbigt. Jag vill typ ut och springa och lyssna på musik men nej, jag är rädd för björnar och mörkrädd och vågar inte springa själv i skogen, hähä.
Men iaf, chilllarrr smsar ska snart plugga. Efter skolan forj ag in till stan och träffade syster, vi kolalde skor, kläder osv. Sen gick vi och åt. Mamma kom och betala det vi skulle köpa, thihi :D Har köpt vinterskor för första gången på typ 6 år eller nå sånt haha ;)
Jag har träningsverk i benen såinihelvete men sånt är livet visst? Jag ska fan börja träna på gym när jag blir 13 med Ida! Jag ska bli biff, eller nä men ska bli starkare thihi :D
Jag har inget vettigt att skriva så inlägget får sluta såhär. Kanske lägger in bidler på det jag köpt sen.
Hoppas ni får en suuuuper kväll eller nå sånt så bloggar jag imorn igen.
image description
Lilla du vi måste träffas snart..

Kommentarer
Straleee säger:

Okejj :( hejdå , ska gå o dö son du sa ..</3

2011-10-12 | 22:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback