oppsssii

Jag har ju börjat att mobilblogga för det mesta men det har varit något fel med min mobil eller nå sånt så det har inte gått. Men lovar, ska bli bättre.
Men jag var ju på stan i fredags med Ewa och Andrea, jag köpte ett puder från h&m sen skulle vi gå och fråga om vi fick vatten från nå grejs så vi gick dit sen till nån lekplats i shopping och där var Johannes och Moa och nån till också såvi satt och prata med dom tills vi for hem. Ewa for hem sen vis 10 och vi sjutsa hem Andrea halv tolv sen sängen för mig ;) Sjukt trött Jennie hela helgen, därför frågar jag mig själv vafan jag gör uppe så tidigt på morgonen. HAr gått upp tio varje morgon och de är föööör lite.
Igår åkte jag och David buss till Råne, sen hoppa Rasmus på i persön. Vi gick hem till Stralle och jag kommer inte ihåg vad vi gjorde nä skoja men vi har sett på film, varit ute, gått till nå jävla spökhus där det var en läskig gubbe som skulle typ döda oss eller nå sånt där, fett läskigt iaf. David och Rasmus åkte hem med bussen klockan sju, så jag Isse och Stralle såg på film typ resten av kvällen typ. Sen kom pappa och hämta mig halv elva eller nå sånt. Vi hämtade Viktoria.F och Ida på tuna sen for vi hem och jag åt och sen blev det att sova för mig, somande i soffan..
Snart far vi till älskade stallet, fan va längesen det känns som att jag var där, för njuta av att vara där tills det blir vinter och typ -35 grader så man inte har någon känsel i kroppen och dör när man tinar..
hihi aja hejdååå :D
image description
image descriptionimage descriptionimage description
Gjorde naglar på Andrea men det var typ as jävla svart i bilen men dom är egentligen typ blåa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback