ofta lf kostar...

hahah jag och ewa for till lf sen ba "biljetter" åså gick vi därifrån hähä men när vi var förut var det gratis ;) jaja vi sprang till arurora och träffa resten av familjen, asså fett grym jag var jag hade 12 cm klackar och sprang ^^ men vi for och åt sen sjutsa vi hem Ewa. Sen for vi och köpte grejs till ikväll.
Åhhh är jätteglad men kan inte skriva på bloggen.. jaja imorn komemr Stralle och Rasmus :D Vi ska väl bara chilllaaa på stan och hos Davve :)
Jag har fått mer nagelsaker idag är bara lite dekorationer så orkar inte ta kort hähä ;)
jaja hejdå.
image descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer
Straleee säger:

Hahha men det var ju LF Jam då , dethär är seriematch ;)

2011-10-21 | 20:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback