hur fan kan man gå vilse på mjölkudden?

Hejhej!
Kom hem nyss ska sova tidigt är trött som fan. Men min dag då.
Vi for till stallet och red ut på Måne och Ida Storebror, pigg som satan men fin. Sen satt jag på QB, travade åde duktig liten poni eller häst ^^ Ida red på SH och jag på Svarten, gick bara bra åde. Vi for hem vid halv fem och jag hade brottom att fixa mig och äta för jag skulle träffa Isse halv sex på loet.
Pappa sjutsa mig till stan och jag träffade Isse och vi trodde att David skulle komma för han sa det tidigare men sen svara han inte så vi gick till han, men vi är ju så duktiga så vi gick vilse, på mjölkudden hähä. Men iallafall så målade vi varandra med en kajal i ansiktet och gick bus eller godis, jävla otrevliga vissa är huh ^^ När vi inte orkade nå mer så ringde vi hem till David och sa att han och Emil skulle möta oss så dom kom och vi for hem till David och spela nå döda spel, dom döda mig när jag skulle vända mig om.. Jaja jag var fett grym ändå på det. Och David och Isse typ hoppa på mig och dampa sönder och massa, sen kom Markus senare och vi cykla till Konsum sen hem till Viktoria, hon kom ut en halvtimme sen for hon hem till sig och David och Emil for hem till David så jag Isse och Markus for hem till Markus. Sen gick vi till Tunavallen och vänta på att dom skulle komma och sjutsa hem oss. Jag vktoria.F och Ida åt på Donken påvägen hem och nu ska jag sova snart.
Hadetbra eller nå, puss!

inte lite längesen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback