Ät inte mer när du tror att du ska sprika för att du är så mätt..

Min dag skulle se ut såhär:
Jag skulle upp tidigt och duscha. Jag och david tog bussen till stralle och var med han och rasmus. Jag och david for hem med bussen som gick sju. Jag åkte buss till middagen vi skulle på. Sen var vi där och vi for hem, sen sova.
Den såg ut såhär:
Isse väckte mig klockan nio och sa att jag skulle komma till arcus men jag skulle inte hinna med bussen till råne då men då smsar david och rasmus att dom inte kan och jag orkade inte gå på stan själv i en timme och sen åka buss själv. Så jag duschade och sen gick jag till isse och var med han där typ en timme eller nå. Tycker lite synd om han, det var fett kallt. Åså var han parkeringavakt men ingen lyssna på vad han sa, haha.. Sen for vi och köpte blommor och sånt till graven sen när vi var vid graven så märkte vi att vi glömde blomman på affären, inte mitt fel (a) så vi for tillbaka sen fixade vi fint vid graven sen hem och se en film som var fett bra. Klockan sex for vi på middag, god mat åde så spelade vi nå spel som ja ida och arvid vann i (y)
Thihi jaja sova nu gonatt!
Gammal bild åhallt. Håller på att bli sjuk, fan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback