svar till ida: den var kort och ville ha den "långt ner" och mitt liv rigtht? :) vilken ida? ^^

Jag orkar inte skriva så detaljerat men jag David och Rasmus for till Råne, träffade Stralle och Edvard eller Edward eller ja.
Vi gick hem till Stralle och där var Karim, Karrar och Ammar. Dom spelade dödaspel och alla satt typ och kolla sen skulle vi se på film men det var så trångt i sängen så vi gick till tvrummet och såg ist. När vi kollat ett tag kommer Alen och Ibraheem, haha.. Så såg dom på film med oss eller ja, "såg" på film.. Åså tog ibraheem min mobil och han är typ fett lång och jag typ kort så höll han upp den åså baofjapfoja.  Så fick jag typ panik kan inte vara utan min mobil typ på riktigt. Så gick ibraheem och Alen ut med min mobil och Alen lurade mig att han inte visste var Ibraheem var så skulle han ringa mig för att se var mobilen var, så låter det i brevlådan så skulle jag ta fram den så hoppar Ibraheem fram bakom den där fucking dörren så mitt hjärta stannade typ på  riktigt för vi hade nyss sett på nån skräckfilm när en gubbe kommer bakom dom och dödar massa folk O.o Blev så jävla rädd seriöst. Så tog han mobilen innan jag hann för att jaf blev så rädd och då tar Alen den från Ibraheem och ger den till mig, snäll pöjk thihi.
jaja ska se film snart orkar inte skriva nåmer, rolig dag iaf !
tips till allla söta bloggläsare: en tolvåring som är 154 och är biff men ändå inte har inte så stor chans mot en artonåring som är typ 178 eller nå lång iaf och biff på riktigt..
Juste Vickan och Stralle, kommer sakna er med.. men ska inte vara borta jääääätttelänge, måst träffas när jag kommer hem som pepparkaka!


Kommentarer
Daviiid säger:

Fan vad ledsen jag blev...du kommer inte sakna miig... :,0

2011-11-06 | 00:09:48
Viktorialopez säger:

dåru kommer hem far vi t råne!

2011-11-06 | 11:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback