Står jag här med tomma händer längtar efter något som kan rädda mig

Hejhej!
Kom nyss till skolan, jag är så jävla less. Jag har jobbat as mycket åde för att slippa ha läxor i Malaysia men nu säger min lärare att det inte hade spelat någon roll utan jag kommer få lika många läxor iallafall, seriöst semstrar ska man vila på inte slösa bort den på jävla läxor. Så ska jag skriva dagbok, en dag svenska en dag engelska, fyfan men om jag har en dator så skriver jag nog på bloggen så får ni också veta. Jaja nog om det nu.
Två månader med älsklingen idag, älskar dej <3
Klassen ska ha ett disco btw, alla som går i 3-6 och på skolorna, tuna, montessori, nlv, östra tror det var dom.
Datum: 18 december
Tid: 18.00-22.00 haha
Plats: nlv matsalen
Arrangörer: nlv klass sex
Klasser: 3-6
Det finns garderob och i den ska jag och ewa stå i, jippie.
Jaja ni får läsa resten på bilden. Fan va rörigt inlägg ^^
Hejdåå


Kommentarer
Stralleballe tha real one säger:

älskarey med <3

2011-11-11 | 14:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback