Ska sluta blogga eller ta en paus pga..

Om du inte är intresserad av det jag skriver läs inte. Och nej det här är inte för att jag vill ha uppmärksamhet osv det är bara för att jag är så jävla less.
-
Ska kanske sluta blogga eller iallafalla ta en paus pga alla som ska bry sig om mitt liv, mitt privatliv, hur jag ser ut osv. Jag tar oftast inte åt mig men alla ni som läst min blogg förut vet att mitt självförtroende är typ mindre än minst och det här gör det inte bättre. Fast jag inte tar åt mig kan jag gå och tänka på det andra skriver om mig och må dåligt över det senare om det är nå annat, svårt att förklara men det är säkert många som känner igen sig.
Förra gånger det var flera som höll på och skriva onödiga saker tog jag en paus och kom tillbaka och skulle inte bry mig men det är inte det lättaste när självförtrondet står på noll av flera anledningar, kompisarna eller "kompisarna", skolan, lärarna, ridningen, dom som smsar/ringer osv, sen nästan varje dag är det någon feg jävel som måste skriva något onödigt och dumt och inte ens vågar stå för vad fan dom skriver. Skriv ingenting om mig heller till mig om du inte vågar stå för det!
Ni fattar inte hur less jag är på er, ringer 24/7 och skriver på bloggen, asså skaffa ett liv äckel. Jag lever mitt liv så kan ni väl ta pch leva erat?
Åh jävlar vilket tjat det blev om Stralle åde, vafan ni känner inte mig eller stralle så vafan vill ni komma med det här? juste ni kan inte svara på det för ni är bara så jävla avundsjuka för att jag har ett liv medans ni sitter och trycker ner folk på internet. Min blogg är för dom som gillar den inte för er andra ni kan dra.
Sen kan jag slå vad om att många utav eer inte skulle våga ta det irl själva, inte med typ 100 andra av era kompisar som ska stå och skrika helt sjuka saker. Ni kan ju skriva på fb om ni vill ta det face2face, haha så patetiskt att vissa inte ens vågar kolla på mig och tittar bort, går snabbt som fan när jag går förbi, haha fyfan, f e g stavas det.
Jag har fan nog med problem i skolan om alla jävla lärare som tror andra saker om mig osv och andra elvers föräldrar haha asså fyfan, trodde att vuxna iaf hade mer vett än såhär.
Får typ ont i magen varje gång jag ska gå in på blogresponse för varåvarannan dag är det någon som ska skriva något onödigt.
Asså jag har inte gjort någon något om dom inte har gjort  något mot mig, jag skapar inte min egna uppfattning om folk fören jag snackat/chattat osv eller om dóm gjort något jävligt onödigt.
Oftast så har dom som snackar skit/skriver dumma skaer osv det svårt eller varit med om något hemskt men jag bryr mig inte om det just då jag tycker det är så jävla onödigt att man ska trycka ner andra för det.
Jag står upp för mig själv, jag står inte tyst och lyssnar om någon är dum. Jag tycker så jävla synd om dom som inte vågar säga emot, ni fattar ju fan inte hur dom ni trycker ner mår.
Om t ex en tjej som tänker mycket på sin vikt och tycker att hon är tjock blir kallad fet var och varannan dag så vet ni ju inte vad hon tänker i sitt huvud, hon kanse inte visar att hon mår dåligt av det men en dag kanske NI har fått henne att tänka så mycket på det att hon får en ätstörnign, det finns s'kert vissa som itne tror på det men jag har tyckt förut (länge sen) att jag var fet, eller inte fet men att jag inte hade helt plattmage, smala lår (ville inte ha jättesmala) osv för att det fanns dom som typ kommenterade onödiga saker om min kropp. Dom fatatde inte hur jag mådde heller för jag sa ingetm jag har aldrig varit den som visar känslor och kommer nog aldrig bli det. Och ingen, då menar jag ingen har vetat om det men jag tycker det var så sjukt att jag tyckte det osv, det vart ju inget seriöst för efter nån månad när jag knappt åt maten på skolan och åt inte lika mycekt på middagarna som jag brukar så fattade jag att jag var helt sjuk i huvudet, vafan varför bryr jag mig om vad andra tycker och tänker om mig. Men nu böt det helt ämne men bara så ni fattar vad ni kan orsaka. Alla tror att jag har haft det jättelätt i skolan (asså med kompisarna åde) men jag kan lova att det inte har varit så, den ända person jag har kunnat lita opå i alla lägen och inte bråkat med någon gång är Ewa och jag älskar henne och hade inte klarat av det utan henne. Sen har Brianna och Tove också varit men vi har bråkat förut osv men jag vet att dom alltid finns för mig och jag för dom.
Jag kommer inte skriva något namn men dom gjorde att jag mådde så dåligt så jag skolkade och lipade på vägen hem och på kvällarna osv.
Men jag KANSKE tar en paus eller bloggar lite ibland när jag orkar osv.
Nu ska jag inte skriva något mer vill bara säga att jag älskar alla mina kompisar och ingen är bättre än dom, dom finns alltid och jag finns alltid för dom, Jag älskar er så jävla mycket för att ni har funnits ♥ Och ni som är fega små pussys kan sluta läsa min blogg om ni inte gillar den.
-
Just say fuck you and smile


Kommentarer
Maya Cecilia Westman säger:

Bry dig inte dom, dom är fan inte värda att du ska slösa tid på dom genom att skriva långa texter till dom. Dom är fan inte världa en minut av ditt liv. Dom håller bara på för att dom är avundsjuka för att du är så fin, popular & har pojkvän. Lovar upp t 110% att dom inte har/är något av det du är/har! Så skit i dom.

2011-11-16 | 16:40:44
Bloggadress: http://mayawestman.blogg.se/
Andrea säger:

Låt Jennie va som hon vill ni är bara avundsjuka på att hon är så jävla mke finare än er...

2011-11-16 | 23:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback