pusssss

SISTA PERSONEN SOM: 
Sov i min säng: Stralle
Fick mej gråta: uhm.. on the bagravning tror ja
Jag delade en dricka med: jadu, typ minns it
Jag gick till ett köpcentrum med: minns it
Skrek åt mej: Ida hah

HAR DU NÅGONSIN: 
Sagt jag älskar dig till någon och menat det: Ja
Hamnat i slagsmål med ditt husdjur: varje dag
Varit i new york: nä
Drömt något som slagit in: typ 
Fått skuldkänslor för nått du har gjort:
Önskat att du var av det motsatta könet: jo typ eller javetit
Haft en fantasikompis: nej
Vad ska du göra när du är klar med detta testet: sova
Vad var det sista du åt: godis<3333333333
Är du uttråkad: na för snackar med världens knasigaste davve åh chattar m stralle
Hur många kompisar är online på msn: vetinte är inte inne
Sista filmen du såg: nån skräckfilm
Sista rösten du hörde: David
Är du kär i någon just nu: Jupsi
Vilken bok läser du just nu: klass 7b
Vad är det på din musmatta: har ingen 
Favorittidning: venne 
Värsta känslan i världen: sorg, besvikelse, skuldkänsla, åh nå mer
Vad var det första du tänkte imorse när du vaknade: vafan jag vill sova
Namnet på din framtida dotter: vetinte
Namnet på din framtida son: venne 
Choklad eller vanilj: Choklad
Framtidsarbete: har ingen aning
Är du högerhänt: jo
Favoitsport att kolla på: ridning, hockey,fotboll åh basket
Vad finns under din säng: golv <333333
Din hårfärg: brunt
Ögonfärg: brunaa
Längd: 1,54 eller nå
Glasögon: nej
Ålder: 12  
Pojkvän/flickvän: pojkvän <3
Favoritsyselsättning: är kompisar med som det?
Vilken typ av bil kör du: alla
Tycker du om att vistas runt människor: ja typ eller va?
Har du varit kär i någon du aldrig kommer få chansen på: jadu
Har du jobb: nopppppsiii
Någonsin älskat en nära vän: Jaaaa!
Är du ensam nu: ja
Är du rädd att du aldrig kommer gifta dej: nej
Vill du gifta dej: om jag hittar någon jag vill gifta mej med så ja annars nej
Vill du ha barn: ja trore

FAVORIT: 
Rum i huset: vetit
Musik: olika, beror på mitt humör 
Sång: många 
Minne: många  
Dag i veckan: venne 

DOM SISTA 48 TIMMARNA HAR JAG:
Gråtit: uhm kanske
Köpt något: jo cola <333333333333
Blivit sjuk: nono
Sjungit: nono
Sagt jag älskar dej: sisi 
Kramat någon: si
Pratat med någon: si
Haft ett seriöst samtal: si
Saknat någon: ja
Bråkat med dina föräldrar: tror int det
Drömt om någon:säkert
Sovit mycket: nej

Kommentarer
Anonym säger:

fint

2011-12-14 | 21:05:31
Bloggadress: http://http://tobbelundmark.blogg.se/?tmp=14210157
Anonym säger:

jätte fin

2011-12-14 | 21:05:56
Bloggadress: http://tobbelundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback