Ni tror det är nån jävla lek, sitter och trycker ner folk, fyfan vilket liv. Tycker synd om er.

Inget intressant ville bara skriva av mig någonstans.
Är så fuckat less på allt, och alla äckel som bara måste skriva något för att trycka ner dom som redan har världens jävla sämsta självförtroende. Alla ni andra är fett gulliga som läser min blogg!
Skola imorgon det känns värre än någonsin typ, nästan iallafall. Hade helst velat sova tills allt var över och man kunde glömma det förflutna och börja om, men bara för att det inte går så har jag lovat mig själv att jag fan inte ska ta nå skit från nån anonym feg jävel som försöker trycka ner mig, jag SKA få bättre självförtroende. Jag ska sattsa på skolan, bryr mig inte om det är nån som inte kommer få nån framtid där ute som tycker att jag är konstig som vill sattsa på skolan, vill ha bra betyg och bra utbildning.
Jag vet inte om jag är glad/ledsen/arg osv just nu, allt är helt fucked up.
Så jävla patetiskt med dom som är flera år äldre som gör allt för att man ska må dåligt, så jävla lågt. Tycker inte att någon ska trycka ner någon men antar att ni fattar.
Kan bara börja lipa närsomhelst, är väl också för att jag är jättetrött men mitt liv just nu, ja fattar ingentinggggg. Men nu ska jag sova, alla ni som inte har något vettigt att skriva kan sluta läsa min blogg och sluta skriva saker i blogresponse. Förlåt men behövde skriva någonstans så det fick bli på bloggen. Hejdå.


Kommentarer
Daviiid säger:

True words jennie...true words <3

2011-11-07 | 15:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback