Malaysia resan 13/12/11-2/1/12

Den trettonde december åker vi till Malaysia vid elva på morgonen tror ja eller nå sånt.
Kallax-Stockholm
Stockholm-Amsterdam
Amsterdam-Kuala lumpur
Min farbror David kommer och hämtar oss på flygplatsen och vi far hem till han och träffar våra kusiner osv.
Den sextonde december åker vi med flyget till Borneo, en ö i Malaysia. Det är regnskog och hav osv. Vi ska bo på ett hotell som är mitt stan typ. Finns massa nattmarknader osv.
Gaya Centre Hotel Kota Kinabalu - Utsikt
Gaya Centre Hotel Kota Kinabalu - Restaurang
Tjugoförsta december flyger vi tillbaks till kuala lumpor, vi bor hos våran farbror.
tjugotredje december checkar vi in på Sunway Lagoon om allt blir som det ska. Världens finaste hotell typ, nämen seriöst det är fett fint, ett vattenland, as god mat hähä och tivoli !












Nightmarket och Shopping malls ^^





Cosmos world






Twin towers ↑

Tjugofemte december åker vi tillbaks och bor hos Davd igen. Sen vet jag inte vad vi gör, shoppar, badar, solar, shoppar ännu mer osv. Den andra Januari flyger vi hem igen till kalla tråkiga luleå.. MEN jag kommer sakna alla så inihelvete så jag kommer nog vara nöjd efter allt ändå! Kommer att ta MASSOR av kort som jag kommer bomba bloggen med när jag kommit hem som pepparkaka ;)
Längtar som fan asså! men först hinner vi ju åka till Stockholm, jag, Ida, Tess,  Lisa och Minna. Stockholm horse show! trevligttrevligt.
Hejdå!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback