Life is kul

Hejhej
igår:
Stralle skulle komma på morgonen men sen smsa han att han inte kommer åså ba kommer nån in i huset och svarar inte när jag ropar pådom och jag får typ panik och dör för att jag så rädd, åså ba går jag runt åså äre Isse och Stralle -.- Men ja, vi gick ut och såg bussen så vi sprang till den sen gick vi av på Tunavallen, chillade där och sen skulle vi går till Markus, åså gick vi nån konstig väg så Stralle ramla i nå dike med massa äckelvatten så jag typ dog av garv sen så ville jag inte gå över där, så jag tvinga dom att komma tillbaka. Då ringde Viktoria och sa att vi kunde vara med henne så vi skulle gå till henne. Så faila jag och typ bröt foten och det gjorde ont som fan. Sen ramla Stralle mot stängslet sen ramla Isse igenom ett hål i stängslet och fastna där ett år typ trodde jag skulle dö.
När vi var utanför Viktorias lägenhet sa hon att hon inte var hemma än så vi satt på en bänk och väntade på henne. Åså sa jag att jag hatade Stralle och Isse för dom tog mina saker hela tiden, så disssaaa dom mig hela jävla tiden fick typ damp. Så slängde dom sig i en typ buske så skulle jag hjälpa Isse upp åså drog han ner mig och tog kort.. jättesnällt Isseeeeee...
Sen kom Vickan och vi gick in till henne och hon åt sen tog vi bussen till coop för att kolla på Markus match men vi glömde att gå av så vi fick gå as långt åså brotta Isse ner Viktoria hela tiden påvägen dit åh fick typ damp.
Så när vi var framme skulle Stralle och Isse fara och köpa något på Kvantum och då tog jag och Viktoria hans väska och då märker vi att hon har tapapt bort sin fån så vi ska gå och leta efter den. Men först ställer vi oss och bytor om i en busshållplats, fråga inte varför jag tog på mej hans shorts, benskydd och skor och Viktoria hans sockar och träja åh skor. Sen gick vi och leta efter mobilen och hitta den efter ett tag typ.
Vi gick till B-hallen och träffade David och Jonte sen Stralle och Isse. Så kollade vi på hockey, dom förlora med 2-1 men dom var bäst ändååå (a)
Sen när det sluta följde jag och Viktoria Stralle till stan för att han skulle ta bussen därifrån och sen hämta pappa oss i stan.
Idag:
Jag och David tog bussen till stan och sen till Råne, vi gick till Stralle och såg på film åde. Sen gick vi ut och träffade småblattepöjkar nä men vi träffade folk som vi var med ett tag sen följde dom med hem till Stralle. Vi såg på film och de, såg typ knappt nå av filmen vi snackade typ bara. Jeteguliga små barn thih. Sen tog jag och David bussen till luleå. jag for och åt på Max sen hem och såg på tv och nu sitter jag och snackar med David på skype, jaja hejdå.
juste stackars david blev riven av gustav :(
image description

vakker när man ligger i en fucking buske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback