i will never win this game without you

Så duktigt jennie att flyga va igen från samma busiga unghäst, eller? Hon stegrade och hoppade och bockade och vet inte vad hon höll på med, satt kvar ett ganska långt tag sen for foten ur stigbygeln och jag flög i backen och hamna mittframför henne, jävligt läskigt att ligga på marken och se en stor rädd/busig häst framför sig. Jaja sånt händer väl, ramlat av 41 gånger nu så ganska van ;)
Slog i vänstra benet den här gången och hon slog upp sin hals på min kind så den är lila/röd typ hähä. Ont som satan i låret!
Nu ska jag vila åde så bloggar jag typ sen eller nå.

Kommentarer
Stralleballe tha real one säger:

Hahah duktig! därför ska man inte rida , man dör typ ;)<3

2011-11-13 | 16:32:35
viktorialopez säger:

de är ju fan farligt å rida :o <3

2011-11-13 | 17:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback