you are the one that I want..

Ikväll eller klockan sex kommer Ewa, Tove och kanske Brianna :) Vi drar till gstad är på campingen ser på film och hare nice ;)
Ewa skulle hyra nå filmer, tror vi skulle se mean girls 2 :)


I satllet var vi ute jag red på Sandro Hit, hon har blivit jätteduktig , sen red jag Smilla :) Hoppa även litemed henne :) Duktigponny.
Imorn drar jag till mormor på morgonen sen ska vi ut och äta, det är ju morsdag imorn :) har dock inte köpt något men kanske hittar något :)
Men nu ska jag duscha, byta om, platta hårety, sminka mej, äta och sen kommer dom trorja.  Hoppas ni kommer  få en lika nice kväll som jag :D

Typ jättegammal mobil.. som knapparna gick sönder på för jag smsa för mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback