wwwiiiieeeee :DDD

FAN LYCKLIG JAG ÄR
  • BILDERNA GÅR ATT LADDA UPP (TRORJA)
  • EWA KOMMER IMORN :D
  • JAG HAR EN NY HEADER (INTE SÅ FIN MEN)
  • JAG TROR JAG VET VAD JAG SKA HA PÅ SKOLAVSLUTNINGEN
  • DET VAR EN RÄTT SÅ CHILL DAG, ELLER INTE HELA TIDEN MEN JA.
  • KÄNNER MEJ TYP JÄTTEGLAD FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ LÄNGE TYP

Bildbomb kommer sen ska bara lägga in headern :)
Idag var vi på hägnan, jävligt kallt men helt ok. Känns som att jag åkt buss hela dagen..
Det har inte hänt så mycket mer idag, jag missa bussen. jag blev dränkt med dr pepper typ. mysigt. Så jag ska duscha snart :)
Skoljoggen imorn, inte speciellt taggad.. men det är rätt så nice om man går med nån rolig :)
Nu ska jag fixa sakerna så tjarå. ska kanske göra steg för steg sen om jag orkar. Skulle kanske klippa Ida i kväll också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback