snälla ge mig två sekunder innan du ger upp..

Hejhej :)
Har ätit banan med choklad ♥♥♥♥♥♥♥
Men ja, musikalen var typ bra,. Känner mej as dum typ sdijosdjsoid, kommer inte skriva i bloggen så ingen idé att ni frågar, ni kan sms så säger jag kanske.
Men ja, vi har sett på modevisning, jag och Ewa skulle va med först med våra panda tröjor haha. Men vi hann inte klart :d
Våran stjärndag kommer va tråkigt som fan, haha. Vi ska typ se film först sen på stan och äta så slutar vi, jättekul.
Har ont i halsen som fan ska nog inte bada på ett tag nu ;) men jag frös typ ingenting så fattar inte.
Jag och Ida ska snart ut med hunden, hoppas det har slutat blåsa, det är så kallt annars ;)  Sen ska vi med pappa på nå sak vetint vad det var :)
Länge sen jag la ut outfit så nu får ni det :) och bilderna kommer snart hoppas jag ;) Sminket syns typ inte men det är samma som jag gjorde steg saken nästn.
Kläder
Tröja: Gina
Linne: JC
Jeans: JC

Smink
Ögonskugga: tre olika blåa,  120 paletten melba trorja
Puder: N3, Lindex eller h&m
Concealer: 04, typ h&m
Cake eyeliner: svart, MakeUpStore
Kajal: svart, H&M

Kommentarer
idagabrielsson - fashion säger:

Hej, nu är tävling "bloggsvar" avslutad. Kika in och kolla om du blev en utav de tre lyckliga vinnarna, lycka till!

2011-05-26 | 20:01:47
Bloggadress: http://idagabrielsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback