Smink :D

Jag har velat ha en sminkblogg länge men det har känts som att det bara kommer bli helt owhddl med det och att det bara blir fult men nu ska jag börja lägga ut steg för steg sminkningar och sånt. En av anledningarna är att jag nästan alltid glömmer bort hur jag gjort sminkningarna, men jag kommer självklart fortfarande skriva om mina dagar mitt liv och sånt :) har det som minne. Eftersom att det är nå felpå datorn m bilderna åså så blir det nog inte jättemycket nu i början. Ska börja lägha ut dahens smink också. Jag gör ju inte steg för steg på alla men ni kan gärna kommentera om ni vill att jag ska visa någon speciell :) Men nu ska jag sova sen upp tidigt! Inte speciellt glad på mornarna, så sovsött och hoppas ni är piggare imorn än vad jag kommer vara.

Kommentarer
Zandra - sminkblogg säger:

Sv; Ska försöka få tid till det :D

2011-05-24 | 00:22:21
Bloggadress: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback