New York !

Kom nyss hem, jag Ida och My har varit och lämnat ut nå papper :) Monica mammas kompis var här tidigare, hon har nyss kommit hem från New York och jag fick en tröja av henne, snällt :D
Imorn är det skola igen, jag vill ha shorts ! om det är varmt ska jag typ ha dt. Men mitt knä är ju så fint.. Aja, nu ska ni få se tröjan jag fick :D
syns ju inte jättebra, Ida skulle ta kort på sin och jag behövde också en på min så jag stälde mej ba där sen duscha jag så jag hann inte ta en bättre bild.. men ja, det är den vita där det står "New York City" :)

Jag har hittat två saker jag kan ha på skolavslutningen nu men om jag hittar en klänning som jag vill ha så köper jag den dirr. Men nu vet jag inte vilken av dom två jag ska välja ;) När det är sista dagen för ni se vad jag ska a på mej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback