i love u baby..

asså jag märkte nyss hur mycket sår jag har på kroppen :(
det syns mer irl.
mitt äckel knä som jag fick för någon dag sen när jag ramla på johans fot i klassrummet.. haha.
Har ju fler men det är dom jag fått nyss typ. ja bara för att alla bryr sig. Nämen har inget liv. och jag tycket lite synd om mitt knä och min kind :(

Ikväll blir det väl att se på Talang eller smsa/datorn. Asså åhhh, jag vill vara med någon. Inatt ska jag och Brianna hemsöka Johan.
Sen imorn kommer ju jorden gå under ;oo asså tror typ inte på det men ändå. läskigt ändå :/
Alla kommer så jag kan vara m någon. Fan jag har inget liv. Åhhhh, jag vill bada men ingen vill bada med mig :( dom typ Jennie, det är kallt. Eller Brianna och Tove har sagt att vi ska bada men venne hur det blir med det :) Men ja nu ska jag ringa någon :) Pusspuss bitches, :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback