GLITTER ! :DD

sitter i soffan och glittrar.. filip dränkte mej typ i glitter och vatten helt ok. Men ja, jag skulle hem tidigare idag har så jävla ont i huvudet så snurrar allt men ja, jag gjorde inte det. Sen idag på morgonen for jag och Ida till pontus för att se om sminket var där som hon glömde igår på badet med skolan och i hennes sak fanns det 5 typ bästa mascarorna vi hade och en parfym, allt tillsammans kostar över 800 -.- idioter som tar andras saker. Är väl bara att köpa massa nya saker.
vetinte om jag orkar fara till skolan om jag har lika ont i huvudet som nu, är ju öppethus med a&s imorn kväll också. Ska lägga mig tidigt så jag inte är lika trött, men om jag är hemma bloggar jag ju mycket ;)
åså får ni ingen ny bil utan någon typ ja venne glittrar just nuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback