fuckfuckfuck

Blev inge bio för oss ikväll... jag vetinte varför det hände något och ja.
Men ja jag och Brianna drog till campingen vi var där, var på bryggan gungade och massa annat :) Ska sova snart är sjukt trött. Imorn drar jag till stallet, det kändes som att det var länge sen så det blir skoj ! Sen på kvällen ska jag och Brianna dra till gstad och vara med John typ, eller kanske :)
Jag är så duktig så jag fattar inte hur man laddar över bilderna för tydligen har jag gjort fel så det är därför det inte funkat.
Ida bor hos my hela helgen. Men ja dagen dårå:
Ja, vafan har vi gjort i skolan idag? ;o fan läskigt jag kommer inte ihåg är så jävla trött så kanske om jag kommer på imorn så skriver jag då :)
Ewa sover i piteå i helgen så kommer inte vara med henne :( Så ska hon vara borta halva sommarlovet ttyp..
Jag, Brianna och Tove kanske tältar imorn till på söndag, jag ville tälta i rondellen men man fick tydligen inte det och dom ville inte :(
Nu ska jag rengöra mitt ansikte med massa saker och sen gå och sova. Heiråå !

finfint, jag har laddat lver bilderna nu så ni får dom ikväll eller imorn :)

Du borde fatta nu att du betyder sjukt
mycket för mej och att jag inte klarar mej utan
dej. Fan jag hatar att se dej ledsen.
Jag skulle kunna göra allt för dej.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback