ett liv utan kärlek är ju knappast värt att leva

Ja, vi började jobba klockan tio sen fick vi sluta klockan 11 ^^ trodde vi skulle behöva jobba längre.
Men iaf så gick jag och Ewa och åt och typ dampa så stirra alla på oss, ja.
jag har hoppträning ikväll klockan sex, vet inte vem jag ska ha först skulle jag ha Tindra men ja nu vetjag inte.
Det  känns som att jag kommer svimma snart, eller somna. I bussen somna jag nästan, så kom jag upp och jag orkar inte gö någonting typ har ont i huvudet åh ja, tur att vi inte hade skola idag.
Om jag orkar fixar jag mina naglar som är hur korta som helst just nu.
"tänk alla gånger jag suttit där själv och gråtit tårar gör ett helt liv"

"you and i are going to be okay. You know that right?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback