du är det finaste

Det var nå fel så kunde inte publicera mina inlägg igår eftermiddag så jag skriver om helgen åde nu :)
-
På Lördagen var jag med Ewa, vi var ju på arcus ja typ det Ingela var med oss eller inte med mig då. Så blev det inge sunderbyn. Jag boka tid till att klippa mig ^^ Hände typ inge mer intressant.
Söndagen behövde jag upp sjukt tidigt för att fara och klippa mig, hade tid klockan 10 trodde jag skulle dö ;) Så tog det typ en timme sen cykla jag hem och gjorde mig klar för stallet.
Vi åkte till stallet och såg att alla hinder var ute på ridbanan så red Tess på Smilla, dom skulle ta kort. Båda var super duktiga :)
Så red Ida Conrad, Tess Chantisse och jag Tindra. Det gick bra det med :) Fast Ida ramla av,. Så red jag Sherry och Ida Storebror, efter Ida ridit i typ 10 minuter blir Storebror rädd och jag pratar med Ida medans Storebror hoppar åt sidan och Ida ramlar av igen.. SSen hoppar jag ett hinder och Sherry bockar och sparkar bakut men satt kvar sen hoppar vi över ett lite högre hinder för honom så gör han så igen och jag åker av. Har sjukt ont i armen och benet men ja..
Dagen idag orkar jag inte skriva om..
Ingen bra bild men när jag har klippt mej inte så stor skillnad men ja ;)

Kommentarer
Sanna säger:

Var med och tävla om att bli dagens blogg! :)

2011-05-09 | 21:23:15
Bloggadress: http://sannavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback