Träna?

Skulle egentligen och träna med Ida och My idag men ja det gick inte nå bra med det så jag far någon annan dag istället. Fast det var typ bra eftersom jag inte är så frisk. Men till sommarn har jag tänkt att jag ska börja vara ute och springa, hähä undra hur de går med det. men nu har jag ju en hund och allt, fast när han inte vill springa så springer han inte och när han vill springa så springer han typ omkring åh ja.. kanske lämnar honom hemma ibland och tar med mig en kompis istället. Kanske lite lättare. Men jag har suttit och kollat på nå träningsbyxor men asså dom är ju typ jätte stora på mig.. men ja.
dom eller
dom.

lite fina ändå men använder typ ändå aldrig så jaa lite onödigt
första gången på året jag stängt jackan typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback