pusspådej

SISTA PERSONEN SOM: 
Sov i min säng: Jag, om det inte räknas venne 
Fick mej gråta: kommer inte ihåg
Jag delade en dricka med: javenne
Jag gick till ett köpcentrum med: familjen och ewa heheh
Skrek åt mej: Klara haha

HAR DU NÅGONSIN: 
Sagt jag älskar dig till någon och menat det: Ja
Hamnat i slagsmål med ditt husdjur: ja såklart
Varit i new york: nää
Drömt något som slagit in: typ 
Fått skuldkänslor för nått du har gjort:
Önskat att du var av det motsatta könet: jo typ 
Haft en fantasikompis: nej
Vad ska du göra när du är klar med detta testet: göra mej klar till stallet
Vad var det sista du åt: gååådis
Är du uttråkad: na eller jo eller venne 
Hur många kompisar är online på msn: vetinte
Sista filmen du såg: last song men såg inte klart den 
Sista rösten du hörde: My
Är du kär i någon just nu: javenne typ 
Vilken bok läser du just nu: läx sak älskade Danny
Vad är det på din musmatta: har ingen 
Favorittidning: venne 
Värsta känslan i världen: sorg, besvikelse kommer inte på nå mer typ 
Vad var det första du tänkte imorse när du vaknade: åhh fan va jobbigt att gå te skolan 
Namnet på din framtida dotter: vetinte 
Namnet på din framtida son: venne 
Choklad eller vanilj: Choklad
Framtidsarbete: har ingen aning
Är du högerhänt: jo
Favoitsport att kolla på: ridning kanske olika 
Vad finns under din säng: vadå under min säng? 
Din hårfärg: tonat svart 
Ögonfärg: brunaa
Längd: 1,50
Glasögon: nej
Ålder: 12  
Pojkvän/flickvän: singeeel
Favoritsyselsättning: vetinte
Vilken typ av bil kör du: ingen
Tycker du om att vistas runt människor: ibland beror på vilka 
Har du varit kär i någon du aldrig kommer få chansen på: vennee
Har du jobb:
Någonsin älskat en nära vän: Jo
Är du ensam nu: ja
Är du rädd att du aldrig kommer gifta dej: nej
Vill du gifta dej: om jag hittar någon jag vill gifta mej med så ja annars nej
Vill du ha barn: ja eller vennne

FAVORIT: 
Rum i huset: vet inte
Musik: olika, beror på mitt humör 
Sång: många 
Minne: många  
Dag i veckan: venne 

DOM SISTA 48 TIMMARNA HAR JAG:
Gråtit: na tror inte de 
Köpt något: tror inte det 
Blivit sjuk: är sjuk äle förskyld äle nå
Sjungit: nej
Sagt jag älskar dej: jo trore 
Kramat någon: Ja
Pratat med någon: joo
Haft ett seriöst samtal: vaa?
Saknat någon: ja
Bråkat med dina föräldrar: skrikit på dom ja ;) 
Drömt om någon: ja eller jag kommer inte ihåg vad jag drömmer ibland ;)
Sovit mycket: nää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback