Maxx .. ;o

kom typ nyss hemfrån max och någon skoaffär som nyss öppnat på storheden. JAG HAR FÅTT EN NY CYCKEL ! :D häh. Ida köpte nå fina skor. Men ja, har inget att göra så ska göra såna där test saker och dunkaaaa musikkk med Ida som sitter och skriver ett brev till Jackie Arklöf typ.
Och då har ju Ida datorn med bilderna på så jag har inga fina bilder på den här datorn ;) 

Imorn ska jag Klara, Felicia, åså ska jag övertala Ewa att följa på nå disco på leos lekland hahahahah fyfan va fult det låter men ja.. Har inget liv så varför inte, man kan ju vara lite social m kompisarnaaa. Börjar klockan halv åtta till halv tolv så bloggar nog inge imorn kväll om jag inte mobilbloggar eller om det är as tråkigt så jag far hem ;) 
Imorn ska vi ju och gå på isen, om jag orkar att gå till skolan så lägger jag ut fina vår vinter bilder. Men som jag känner mig nu så tror jag inte jag orkar fara om jag ska på disco senare den kvällen.
Det blir inte så långa och intressanta inlägg men har inte så intressant liv just nu hähä ..
Ewa om du läser det här så ska du följa med okej?! du kan åka med mej seriöst snälla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback