lessssssss åhhhhhhh

asså ja, nu så har dom flyttat discot till den 8onde april så lite less man blir -.- Typ fixat sig åh allt sen smsar Klara att det inte var öppet.

Sture och Sussie var nyss här, har inte träffat dom på länge sen dom flytta till mariestad..  men ska kanske ner dit till påsk åh se hur dom bor där. Ska fråga mamma och pappa om vi kan stanna i stockholm en vecka så typ eftersom att man åker förbi stockholm då man ska dit. Men iaf så sjutsa vi dom till min moster, som är Stures och mammas syster. Dom bor typ där nu. Sen for vi till Maxi och köpte apelsiner♥ typ jättegott ju :D
Så nu ska jag äta min apelsin och se på tv eller nå.
asså åh fan va sur jag är på dom som jobbar på leos lekland asså aiofjhafjalöfj -.-
btw, ska typ köpa dom här om jag hittar dom någonstans, om ni vet var dom finns kommentera gärna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback