just the way u are

hann inte blogga imorse vakna en timme före vi skulle till stallet åså hade Ida datorn och man får den aldrig av henne typ.
Men ja vi for till stallet jag red Conrad jättebra gick det, sen gick vi över å bommar med Måne hon var jätteduktig hon med.
Jag tog några bilder men det funkar inte att ladda över dom så det blir inga nya bilder idag.. Är typ as less på att vara allergisk mot hästar, om jag rör dom med ansiktet så har jag röda prickar typ länge i hela ansiktet.

Vi har ju nyss gjort idag rum till min och hennes garderob, den blev typ fin! Sen kom mamma och pappa och sa idag att vi ska göra om toaletten så pappa for och köpte nå saker och det blev typ fint. nu ska dom bara tapetsera och ja, så vi måste duscha nere..
Sen har vi ju typ en vind som jag har frågat om vi kan göra om det till något så man kan vara där så vi ska kanske göra om där också, jag och Ida ska mest troligt ha våra rum där uppe. Så mitt rum vill jag ska bli typ hemmabio, åså pappa typ JA! vi gör en bio men jag tror inte det kommer hända men ja. drömma kan man ju.
Men Ida ville att jag skulle fixa hennes naglar så jag ska fixa dom nu och hon kan gå bort från datorn sen ska jag fixa bloggsvar om jag orkar.
jabrahejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback