jag gav dej mitt hjärta bara rakt ut

(x) Jag är kortare än 160

( ) Jag har många ärr

(/) Jag blir lätt brun

(/) Jag skulle vilja att mitt hår var en annan färg

( ) Jag har vänner som aldrig har sett min natuliga hårfärg

( ) Jag har tatueringar

( ) Jag har/haft tandställning

(/) Jag skulle gå plastikoperation om det var ofaligt och gratis

(x) En helt okänd person har sagt att jag är snygg

(x om öron räknas) Jag har mer än 2 piercingar

( ) Jag har fräknar

 

FAMILJ

(x) Jag har svurit åt mina föräldrar

(x) Jag har rymt hemifrån

( ) Jag har blivit utstängd hemifrån

(x) Mina biologiska föräldrar är ihop

( ) Jag har ett syskon som är under 1 år gammal

(/) Vill ha barn när jag blir vuxen

( ) Jag har barn

( ) Jag har mist ett barn

 

SKOLA/JOBB

 

(x) Jag studerar

( ) Jag jobbar

(x) Jag har somnat på skolan/jobbet

(/) Jag gör nästan alltid mina läxor

(x) Jag har missat mer än en vecka från skolan

(?) Jag underkändets eller i mer än en kurs i fjol

(x penna åh sudd) Jag har stulit något eller tagit någon från mina skola

( ) Jag har fått sparken

 

SKAMLIGHETER

( ) Jag har sagt lol i en riktig diskution

(x) Jag börjar gråta i endel disney filmer

( ) Jag har fört konstiga grisljut när jag har skrattat

(x) Jag har gråtit av skratt

(x) Jag har limmat fast min hand i något

( ) Jag har skrattat tills någon sorts drika har kommit ut ur näsan

(leggings på benet åh röveennn -.-) Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats

 

HÄLSA

(??) Mina tonciller har tagits bort

(x) Jag har suttit hos skolsköterskan med en vän

(?) Mina visdomständer har tagits bort

( ) Jag har genomgått en allvalig operation

(/) Jag har/haft astma

( ) Jag har haft vattkoppor

 

RESANDE

(x) Jag har åkt/kört mer än 300 km på en dag

(x) Jag har flugit

( ) Jag har varit i Ryssland

( ) Jag har varit i Kina

(x) Jag har varit i Sverige

(x) Jag har varit i Turskiet

( ) Jag har varit i Japan

( ) Jag har varit i USA

( ) Jag har varit i Grekland

 

FÖRHÅLLANDEN

(x) Jag är singel

( ) Jag är i ett förhållande

( ) Jag är förlovad

( ) Jag är gift

( ) Jag har varit på en blind date

( ) Jag har blivit dumpad fler ggr än jag har dumpat någon

(x) Jag saknar någon just nu

(x) Jag är rädd för att bli övergiven

( ) Jag har varit otrogen i ett förhållande

( ) Jag har skilt mig

(x) Jag har/är kär i någon som inte har varit kär i mig

( ) Jag har sagt te någon att jag älskar dem och ljugit

(x) Jag har sagt att jag inte älskade någon och ljugit

(x) Jag har sparat något från ett gammalt förhållande

 

SEXUALITET

( ) Jag har varit förtjust i någon av samma kön

( ) Jag har varit förtjust i en lärare

( ) Jag har blivit kysst i regnet

( ) Jag har kramat en helt okänd person

( ) Jag har kysst en helt okänd person

 

DÅLIGA TIDER

( ) Jag har drukit alkohol

( ) Jag driker mig berusad mer än en gång i månaden

( ) Jag kan inte sälja piller

( ) Jag har blivit diagnoserad med klinisk depretion

( ) Jag tar mediciner mot depretion

( ) Jag har sovit en hel dag utan att ha behöft det

(x) Jag har gjort mig själv illa med mening

(x) Jag har vaknat gråtande

(x) Jag är rädd för att dö

(x) Jag hatar begravningar

( ) Jag har sett någon dö

( ) Någon nära mig har försökt begå självmod

 

MATERIALISM

( ) Jag äger mer än 5 rap CD

(x) Jag äger en ipod eller MP3

(?) Jag har en ohälsosam relation med anime/manga

( ) Jag äger många dyrdesign väskor

(x) Jag äger något från HM

( ) Jag samlar på serietidningar

( ) Jag äger något från benettom

( ) Jag äger någon jag har köpt på ebay

( ) Jag äger något från diesel

 

 

RANDOM

( ) Jag har stulit en bricka från matsalen

(/) Jag har lätt att öppna mig för nya människor

( ) Jag ser på nyheterna

( ber någon annan göra det) Jag dödar insekter

(x) Jag svär ofta

( ) Jag sjunger i dushen

( ) Jag är en morgon person

( ) Jag betalade för min rington

( ) Jag är en sport fanatiker

( ) Jag tvinnar mitt hår mellan fingrarna

(såklart) Jag är bra på att baka

) Min favoritfärg är vit, ljusröd eller ljusblå

(x) Jag skulle kunna ha pyamas på mig te skolan

(x hih ja är bra) Jag vet hur man skjuter

(?) Jag är kär i kärleken

(/) Jag skrattar åt mina egna skämt

( ) Jag äter snabbmat varje vecka

(/) Jag tror på spöken

( ) Jag är online på msn 24/7 även om jag är borta

(xxx) Jag är väldigt kittlig

( ) Jag älskar mörk choklad

( ) Jag biter på mina naglar

(ibland hehe) Jag spelar data/tv spel

(x) Jag är bra på att minnas ansikten

(x) Jag är bra på att minnas namn

(x) Jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv

(x) Mina svar är ärliga



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback