glöm allt det dumma jag sagt, det bara är så

5 ST SKULLE
Skulle du vilja vara längre?
Nej, typ 3 cm kortare ;)
Skulle du vilja väga mer?
haha nä.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
om jag hade någon så hade jag blivit ledsen inte arg..

Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nää


10 ST KAN
Kan du röra på öronen?

nee
Kan du slicka dig på näsan?

hah nää

Kan du kolla i kors med ögonen?

jåå

Kan dina föräldrar lita på dig?
jarrå
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
beror på vem jag är med (a'
Kan du vara på fest utan att dricka?
na dricka är gott (aaa'

Kan dina vänner lita på dig?
såklarttt
Kan du tänka dig att pierca naveln?
lettttt
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
beror på om det finns något jag vill ha vilekn affär åh om jag har pengar


15 ST HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
har väl typ alla ?


Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
asså dom har typ int ba: Jennie, jag älsakr dej men asså jaaa om ni fattar

Har du ett syskon?
Ja
Har du någonsin haft sex med någon?
nee

Har dina föräldrar ljugit för dig?
säkert
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
na typ inte 
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nää
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
nee
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
nej
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
nej
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
typ inte

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Har du haft sex med mer än tre personer?
nej 
Har du ljugit på någon fråga än då? 
Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback