för jag blir så dum av dej

Jag skrev förut att jag skulle lägga ut bilder åde men kan inte det nu för inget funkar så lägger ut dom någon annan dag. asså åhhhh seriöst varför kan inte alla vara sig själv och alla andra acceptera hur man är,, less man blir. men aa, nu har jag och Brianna planerat att vi ska laga våran egen mat på fredag sen sak vi sitta åh se Titanic på natten, fast vi kommer typ väcka alla när vi gråter.. Men ja, nu ska jag skriva hur våran dag/kväll/natt/morgon kommer se ut på fredag. Först slutar vi 20 över 11 så då drar vi på stan och Tove äter på Max m typ Johan och ja javetint medans jag Ewa Brianna åh Klara far åh hyr film på hemmakväll sen drar vi te max åh väntar på att Tove ska äta klart sen drar vi te konsum och handlar till kvällen och våran middag som kommer vara asuumm, tar kort så ni får se våran goda middag. Vi ska köpa 6 stycken guurkkor för att gurkor är gott haha , sen tar vi bussen hem till mig , fast först skulle vi handla på storheden och sen gå hem med alla sängsaker och påsar åde men ja det kanske inte är en sån bra ide.. så vi handlar på konsum i stan när vi ändå är där åså tar vi bussen till mig ist för att gå. Sen när vi kommit hem så ska jag slå på värmen för annars kommer det va kallt åja då är vi ute eller ser på film. sen gör vi middaggg till alla och jag och Brianna har bestämt att vi sak göra makaroner åh köttbullar med GURKA :D så då gör vi det och äter medan vi ser på film typ. Jag kommer gråta hela kvällen för vi ska se Titanic, Remember me, last song och typ dear john äle något,, sen ser vi ännu mer film sen ska vi typ prata om något? sen kommer säkert Tove somna hihi <3 sen kommer Ewa att somna och då kommer jag och Brianna sitta åh se på Titanic hela natten, ahah ewa ba VÄCK MIG OM JAG SOMNAR OCH NI KA S PÅ TITANIC, åsen typ före det sa hon att hon inte ville sen titanic.. men ja nu ska ida ha datorn skriver mer på fredag åh då blire massa bilder :DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback