ängel,,

Hur bor du: i ett hus
Brukar du komma i tid: beror på till vad
Hur lång är du: 150 cm
Kan du laga mat: men jååå
Vad jobbar du med/pluggar du: skola?? 
Vad har du på dig just nu: svarta jeans, grå tröja från jc
Har du någon fobi: men ja
Hade du en bra kväll igår: naaa  
Vilket är ditt senaste inköp: tröja åh nå
Din favoritdryck på morgonen: vennee
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mormor (a)
Har du sovit i din egen säng inatt: jadååå
Vad hade du sönder senast: en penna (y'
Vem snackade du med senast: telefon? Brianna
Varm favoritdricka Oboyyy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten äle nå 
Alkoholhaltig favoritdricka: ciderrrr , fast är 0,7 då det ränknas int som alkoholhaltig eller? ;)
När gjorde du senast något riktigt dumt: för någon timme sen men något jag ångrar sjukt jävla mkke var dagen innan skolan skulle börja efter sommarlovet.. 
Saknar du någon just nu: jåå sjukt mycke..
Vad ska man göra för att få dig irriterad: vennne 
Någon jag stör mig på: människor som skyller ifrån sig, dom som inte kan fatta att dom har sitt eget liv åh int mitt, dom som förstör för en , när en person gör så att man inte kan göra det man vill för att den blir arg/ledsen äle nå
Intressen: hästar , 
senaste person du kramade: kommer int ihåg någon från klassen tp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback