you make me smile,

Tjatja !
Jag sitter och kollar på BB, händer ju aldrig annars. heh, nämen ikväll kommer Monica med nån efterrätt, och en fågel, haha ;) Men vi behövde ta hand om deras lilla undelat Melvin ! :D  Det blir säkert nicce !
Det gick väl bra på tävlingen , jag var sjukt trött så jag fick typ skratt attacker hela tiden och och jag kunde inte ta något seriöst, haha.
Imorn blire samma sak igen fast då är det med stor häst. Den dagen kommer bli way too long fan, jag kommer typ somna på rikt.
Min mage gör ont ! ajjjjj, nämen seriöst jag har as ont i magen, jag har typ ätit för mycket fats jag har inte ätit på flera timmar men visst.
Nu ska jag se klart BB avsnittet sen ut m hunden.
Vill ha sommar, riktig sommar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback